+38 (068) 024 5169  +38 (044) 279 0096        Інформація про літні сесії Міжнародної Зеленої Школи

Новини

  • news-photo
  • news-photo

Збіг очікувань і отриманих результатів: враження освітян з Донеччини та Луганщини про тренінги в Міжнародній зеленій школі

04/03/2019 18:35

6-10 та 12-16 лютого Фонд «Відкрита політика» провів тренінги «Інформаційна кампанія закладів освіти для молоді з непідконтрольних Уряду України територій та територій уздовж лінії розмежування» з Луганської та Донецької областей на базі Міжнародної зеленої школи ім. Клима Чурюмова у с. Космач Івано-Франківської області.  У навчанні взяли участь 46 представників освітньої галузі Донеччини та Луганщини зі шкіл, університетів, коледжів, управлінь освіти, Інститутів післядипломної педагогічної освіти, Освітніх Центрів «Донбас-Україна». Освітяни приїхали з різних міст і сіл регіону -  Сєвєродонецьк, Старобільськ, Рубіжне, Кремінна, Лисичанськ, смт. Гірське, Троїцьке, Новоохтирка, Новопсковськ, Краматорськ, Слов’янськ, Бахмут, Маріуполь, Торецьк, Мирноград, Покровськ, Добропілля, Волноваха, с. Іллінівка.

 

Олександр БОЛОТІН, викладач спецдисциплін Рубіжанського політехнічного коледжу імені О.Є. Порай-Кошиці Луганського національного університету імені Тараса Шевченка, фахівець з профорієнтаційної роботи:

«Збіг очікувань і отриманих результатів - швидше за все саме так можна охарактеризувати тренінги, які проводить Фонд "Відкрита Політика". Не перестаєш дивуватися наскільки тренерам вдається пов'язати воєдино теорію і отримання практичних навичок. Тренінг «Інформаційна кампанія закладів освіти для молоді з непідконтрольних територій та територій уздовж лінії розмежування Луганської області» багато в чому полегшить роботу освітніх центрів «Донбас-Україна» і допоможе досягти головного - допомогти молодим людям отримати якісну освіту і впевненість у завтрашньому дні».

 

 

Людмила ПЕСТРЕЦОВА, заступник директора Слов’янського хіміко-механічного технікума, керівник освітнього центру «Донбас-Україна», м. Слов’янськ Донецької області:

- Тренери – дуже круто все пояснили. У програмі Canva я раніше не працювала, але це круто і це розширює наші можливості.  У нас в групі відбувся обмін досвідом. Одні в одному напрямку працювали, інші в іншому, і ми разом вже створили медіа-план, який представили на тренінгу.

Програма дійсно корисна для нашої роботи, ми отримали багато цікавої корисної інформації, яку зможемо використовувати у подальшому. Більш того, це дружні стосунки між людьми, нові знайомства з колегами, директорами шкіл, з якими ми працюватимемо разом саме для того, щоб могли до нас вступати діти з непідконтрольних територій.

 

 

Лариса ПІСКОВА, заступник директора навчального закладу I-III ступенів N8 м. Рубіжного Луганської області:

«Мені дуже сподобалося, що нас навчили працювати у програмі Canva. По приїзду до школи ми плануємо на сайті розмістити постери, які б могли зацікавити дітей із непідконтрольної території. Наша школа допомагає таким школярам отримати документи державного зразку, щоб вони далі могли навчатися в українських вишах».

 

 

Людмила КОКОРІНА, відповідальний секретар прийомної комісії Горлівського інституту іноземних мов, м. Бахмут Донецької області:

- Стосовно медіа плану, проекту – ми такі речі робимо, бо у нас є профорієнтаційна робота, і маємо якусь рекламу розробити. Все робимо, але не розуміємо усіх механізмів, як воно працює. Що нащупали, те і зробили. А от сьогодні нам чітко розповіли, і вже коли потрібно було продумати медіа-план, то нам легко було його зробити.

 

 

Наталія МАЦАЙ, керівник Освітнього Центру у переміщеному Луганському національному університеті ім. Т. Шевченка, Старобільськ Луганської області:

«Взяла багато цікавого і буду це використовувати у вступній кампанії 2019. Зокрема з’явилася ідея нового медіа-планування і створення нових медіапродуктів – постів для фейсбуку, нових банерів та листівок. Зрозуміла, що матеріали, які ми раніше виготовляли, не зовсім правильні, і могли сприйматися населенням не так, як ми того хотіли. Також особливо корисно було почути про діяльність «гарячої лінії». У нашому закладі «гаряча лінія» вже працює, але на тренінгу я почула багато цікавого про особливості ведення консультацій телефоном.

Під час відвідування сільської школи вразила її родинність. В обличчі, в очах дітей, директора, вчителів ми побачили, що вони відносяться один до одного як у великій родині. Іще вразила щирість у спілкуванні.

Сподіваюсь, я ще приїду сюди, у Космач у Міжнародну зелену школу, мене цікавить особливості STrEAM освіти, яку тут практикують. Міжнародна зелена школа: від екології інформаційного простору до екології всесвіту.

 

Юлія НЕФЬОДОВА, Луганський національний аграрний університет, Луганська область:

«Ми пройшли курс із підготовки інформаційної кампанії та макетів медіапродуктів у програмі. Це допоможе мені скоригувати свою роботу на наступну вступну кампанію. Мене трохи розкритикували, але це була конструктивна критика, і я тепер зможу більш професійно використовувати цю програму для створення медіапродуктів для молоді з непідконтрольних територій».

Коли працюєш із Фондом «Відкрита освіта», то відчуваєш професіоналізм, а наша обізнаність у проведенні інформаційних кампаній зростає у невимушеній атмосфері толерантності та компетентності. Таке дивовижне поєднання надихає не просто на створення нових продуктів під пильним оком тренерів, а й на бажання розвиватися у подальшому.

 

 

Олена РОГОЗЯН, заступник директора з навчальної роботи Старобільского технікуму Луганського національного аграрного університету:

«Сьогодні в Міжнародна зелена школа ми мали змогу побудувати свою інформаційну стратегію стосовно вступної кампанії 2019 із тренерами громадської організації «Фонд «Відкрита політика». Вразила щира атмосфера та активність усіх присутніх».

 

Вікторія ЗАДОРОЖНЯ, вчитель Рубіжанської загальноосівтньої школи І-ІІІ ступенів № 3 Луганської області:

«Ми із задоволенням отримуємо знання, які допомагають нам і нашим дітям змінити наше життя на краще. От і сьогодні ми разом із вчителями, заступниками директорів, директорами шкіл розробили медіа-план "Дистанційна освіта" для шкіл Луганської області».

 

Віра ДОРОХОВА, заступник директора з навчально-виховної роботи Рубіжанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 8 Луганської області:

«Найцікавіша для мене тема - соціальна реклама для доступної освіти в Україні.

Вразив щирий прийом у сільській школі, нас зустрічали піснями, теплотою душі, і маленькі і великі школярі, як вони люблять свій край! Подивилися, як вони навчаються, в яких умовах. Вразило, що деякі учні добираються по півтори години. Але це не впливає на їхнє навчання. У них такі ж самі підручники, навчальні програми. Можна зробити висновок, що це такі ж самі люди, як і ми. Вони нічим від нас не відрізняються».

 

Вікторія ТКАЧУК, заступник директора з навчально-виховної роботи Рубіжанської загальноосівтньої школи І-ІІІ ступенів № 10 Луганської області:

«Міжнародна зелена школа - Школа майбутнього. Розробка інформаційних і комунікаційних стратегій, розробка медіа-планів, створення постів - ось теми другого дня 4-денного тренінгу в селі Космач».

 

Світлана ШКУРКО, методист з дистанційної освіти відділу освіти міської ради, м. Мирноград, Донецької області:

-    Ми розроблювали медіа-план школи «Дистанційна освіта та ЗНО-2019», комунікаційну стратегію відділу освіти щодо доступу до освіти мешканцями з НПУТ, територій вздовж лінії розмежування, взяли участь у вебінарі «Дистанційна освіта для школярів з непідконтрольних уряду України територій Донецької області».

Приємні враження залишилися від відвідування Космач-Ставницької ЗОШ І-ІІ ступенів, де на власні очі побачили, як сільська школа працює у високогірних умовах. Усіх зацікавила тема проектного менеджменту. Впевнена, що ідеї, які виникли під час занять, будуть реалізовані у якості певних проектів.

Заняття тренінгу проходили у неформальній обстановці. Крім лекцій та практичних завдань були ще й «Години для мрій», «Космічне какао» та «Простір для мрій». Це надало змогу учасникам насолодитися природою, теплом гірського сонця, доторкнутися до місцевого колориту.

Тренінг став справжнім комунікаційним майданчиком для розширення взаємозв’язків між освітянами Донеччини.

 

 

Світлана БОРИСЕНКО, заступник з виховної роботи НВК "Гарант" м. Лисичанськ Луганської області:

"Тепер розумію, чому пташка є символом Міжнародної зеленої школи. Вона дає змогу і дорослим, і дітям розширити свої межі, кордони, знайти себе в іншій сфері... Пташка - це символ свободи і волі..."

Відеовраження Світлани Борисенко про перебування у Міжнародній зеленій школі дивіться тут: https://www.youtube.com/watch?v=hUItZpsVfA8&fbclid=IwAR3e6Nc476oDLAYT-B6Oul9Xv0Vc8gF8N8VqrAIU1-XogOZI8J-Th4oeoj8

 

 

 

Тетяна ТІЛІНІНА, директор загальноосвітньої школи N54, м. Маріуполь Донецької області:

- Важливе у деталях. Під час виконання практичного завдання із виготовлення макету медіапродукту ми задумались над сайтом, щоб покращити його – визначити, де саме розмістити інформацію про екстернат, аби її не шукали по різним розділам і рубрикам сайту.



Наталя МАШКІНА, директор школи N8, Краматорськ Донецької області:

- Як там діти люблять свій край, свою Гуцульщину. Вони нам передали оцю свою любов…

 

Юрій КОВАЛЬОВ, заступник секретаря приймальної комісії Східноукраїнського національного університету ім. В. Даля Луганської області:

«Ми прослухали лекцію з інформаційної компанії. Багато почерпнули для себе, щось дістали із глибин пам’яті. Потім спробували самі продумати медіапродукти, отримали багато корисних знань, вислухали критику від колег. В університеті я поділюся цим і своїми новими ідеями із колегами».

 

В’ячеслав КУДЛАЙ, керівник освітнього центру «Донбас-Україна», Маріуполь Донецької області:

- Ми маємо змогу працювати з дітьми із непідконтрольної території. Нам допомагають школи, департаменти освіти, Фонд «Відкрита політика». Фонд постійно надсилає матеріали, які ми поширюємо. Так, ми дуже вдячні за методичний посібник Фонду.

Під час практичного заняття команда, в якій мені пощастило працювати, розробила універсальний медіа-план для Освітніх Центрів «Донбас-Україна» під час вступної кампанії 2019. Ми дізнались багато нових інструментів залучення потенційних вступників з непідконтрольної території Донбасу, переосмислили способи роботи зі зверненнями вступників. За це вдячний організаторам, які показали важливість синергії всіх сил представників освіти в нашому регіоні. Впевнений, що нові знайомства з колегами з Освітніх Центрів, зі шкіл та департаментів освіти піде на благо дітям з непідконтрольних територій Донбасу. І вони отримають більше інформації та можливостей для дистанційної, екстернатної освіти, успішної атестації, проходження ЗНО та вступу до українських вишів.

Увечері ми поділились з організаторами власними ідеями, натхненням після плідних занять. Вірю та сподіваюсь, що несподівано приємні результати зможе отримати Україна від щорічної роботи Фонду «Відкрита політика», МОНу та освітян у напрямі реінтеграції Донбасу.

Також усіх вразив візит до місцевої школи с. Космач (в якій навчається близько 80 школярів та працює 17 співробітників).Приємно, що місцеві вчителі піклуються про якісне навчання та збереження традицій, і на що учні відповідають їм щирою повагою.

 

Ірина ЛІТВІНОВА, заступник директора Новопсковського навчального закладу I-III ступенів Луганської області:

«Усі мої сподівання справдились. До моїх знань про дистанційну освіту додалися і навички, які я зможу застосувати у себе в школі. Ми знайомили дітей з тим, що таке дистанційна освіта і як надаються такі послуги. А тепер я знаю, що таке медіапродукт, як він створюється, і яким чином дітям із непідконтрольних територій та їхнім батькам краще доносити інформацію про можливості навчання в українських школах, вишах.

 

  

Юрій ДЬЯЧЕНКО, керівник освітнього центру «Донбас-Україна», секретар приймальної комісії Донбаської державної машинобудівної академії, м. Краматорськ Донецької області.

-    Під час тренінга можна обговорювати і вирішувати робочі проблеми у неформальній обстановці. Мені б хотілося підкреслити важливість подібних зустрічей з колегами по Освітнім Центрам «Донбас-Україна», по школам з дистанційною освітою у неформальній обстановці на базі Міжнародної зеленої школи. У процесі роботи кожний з нас зіштовхується із нестандартними ситуаціями. Вирішення таких ситуацій  потребує індивідуального підходу та консультації у професіоналів. Тому існує гостра необхідність проводити зустрічі подібного плану перед вступною кампанією (травень-червень) та після неї (жовтень-листопад). Участь компетентного представника МОН – обов’язкова! Цього разу дві години діалогу зі Світланою Кретович із МОН – і всі болючі питання розв’язані.