+38 098 079 69 73   +38 (044) 288 5075

Новини

  • news-photo
  • news-photo
  • news-photo
  • news-photo
  • news-photo
  • news-photo
  • news-photo
  • news-photo
  • news-photo
  • news-photo

Навчання для освітян в Міжнародній зеленій школі в Києві та Космачі в 2020

28/11/2019 22:44

Навчання для освітян в Міжнародній зеленій школі в Києві та Космачі в 2020


Громадська організація “Фонд “Відкрита політика” пропонує в 2020 навчання педагогічних і науково-педагогічних працівників на базі Міжнародної зеленої школи ім. Клима Чурюмова (далі – МЗШ).


В 2019 році набула чинності Постанова Кабінету Міністрів України N 800 від 21 серпня 2019 “Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників” https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/800-2019-%D0%BF згідно якої послуги з навчання освітян можуть надавати і громадські організації.


Навчання в МЗШ відбувається на 2 локаціях: в м. Києві та с. Космач Косівського району Івано-Франківської області.


КОРОТКО ПРО МІЖНАРОДНУ ЗЕЛЕНУ ШКОЛУ

МЗШ заснована ГО “Фонд “Відкрита політика” у 2012 році з метою впровадження в Україні STEM/STEAM освіти та зелених цінностей в місцевих громадах, виявлення і розвитку обдарованих дітей. На базі МЗШ проводяться різні види навчання та відпочинку для школярів, студентів, вчителів, викладачів університетів, коледжів, птнз, управлінців, а також соціальних працівників, працівників молодіжних центрів, закладів позашкільної освіти. За цей час учасниками наших програм стали більше 4 тисяч учасників з усіх регіонів України. Окрема програма діє для громад на Сході, в сільській місцевості. Це альтернативна школа та альтернативний освітній простір для навчання освітян.


Лендінг про навчання освітян в МЗШ в 2019:https://www.smore.com/kg6qh


Експерти ГО “Фонд “Відкрита політика” розробили авторську GREEN STrEAM методику – інтегровані курси, в яких поєднується дослідно-орієнтоване навчання науці, інженерії, ІТ-технологіям разом із творчістю, традиційним українським мистецтвом та математикою. Водночас засвоюються такі “м’які навички”, як робота в команді, тайм-менеджмент, вміння мислити стратегічно, розвиток емоційного інтелекту тощо.



Ідея Зеленої Школи в тому, щоб створити простір, де діти і вчителі можуть не боятися мріяти. Інтерв’ю з Іриною Ждановою. http://openpolicy.org.ua/news/296/


ВЕРИФІКОВАНІ СЕРТИФІКАТИ

Між ГО “Фонд “Відкрита політика” та Луганським обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти (ЛОІППО) діє договір N15 від 16 жовтня 2018 року, згідно якого здійснюється ліцензоване підвищення кваліфікації вчителів, а також викладачів загальноосвітніх предметів професійно-технічних навчальних закладів в рамках програми Open GREEN STrEAM. Підтримка цього напрямку роботи Фонду “Відкрита політика” рекомендовано МОН і для інших областей.


ГО “Фонд “Відкрита політика” спільно з ЛОІППО видає верифікований сертифікат із зазначенням годин, що є важливим для освітян будь-якої області (не лише Луганської) з точки зору виконання вимог чинного законодавства України. Зазначені сертифікати обов’язково визнаються при атестації, сертифікації, тощо.


Фонд готовий заключити також додаткові договори з обласними інститутами післядипломної педагогічної освіти та іншими закладами різних регіонів (області/району/міста), які надають ліцензовані послуги у сфері підвищення кваліфікації вчителів, викладачів птнз, коледжів, університетів.


ФОРМИ НАВЧАННЯ


Можна обирати або поєднувати різні форми навчання: інституційну (очну (денну, вечірню), заочну, дистанційну, мережеву), дуальну, на робочому місці, на виробництві тощо. Очна форма передбачає наступні активності:


1. Короткострокові навчальні сесії на вихідних (2-3 дні) на базі Міжнародної зеленої школи в Києві. Організатори забезпечують: навчання, проживання,, екскурсійну програму ( за потреби можливо й харчування). Кількість модулів, що можна охопити: 1-2 (можливо по 1-2 предметам та/або по цифровим навичкам, менеджменту, ін. Перелік модулів надається окремо. Під час навчання обирається тема проекту, створюється проектна команда. Протягом 1 місяця потрібно проект фіналізувати. Провести заняття і опублікувати в соцмережах. За результатами видається сертифікат на 12-18 годин.


2. Короткострокові навчальні сесії на вихідних (2-3 дні) на базі Міжнародної зеленої школи в Карпатах (с.Космач Косівського р-ну Івано-Франківської області). Організатори забезпечують: навчання, проживання, харчування, трансфер Коломия - Космач - Коломия.


Кількість курсів, що можна охопити: Кількість модулів, що можна охопити: 1-2

(можливо по 1-2 предметам та/або по цифровим навичкам, менеджменту, ін.)

1. Довгострокові навчальні сесії (5-7 днів) на базі Міжнародної зеленої школи в Києві. Організатори забезпечують: навчання, проживання,, екскурсійну програму, харчування.


2. Довгострокові навчальні сесії (5-10 днів) на базі Міжнародної зеленої школи в Карпатах (с.Космач Косівського р-ну Івано-Франківської області). Організатори забезпечують: навчання, проживання, харчування, трансфер Коломия-Космач -Коломия. Кількість модулів, що можна охопити: 2-4, за результатами навчання сертифікат на 24 - 40 годин.


Варіанти організації навчання у змішаних групах (освітяни і школярі) за принципом “навчання 21 століття”. Керівник групи школярів отримує бонуси від Міжнародної зеленої школи за організацію групи.


1. Короткострокові навчальні сесії на вихідних (2-3 дні) на базі Міжнародної зеленої школи в Києві. Організатори забезпечують: навчання, проживання,, екскурсійну програму ( за потреби можливо й харчування). Кількість модулів, що можна охопити: Кількість курсів, що можна охопити: Кількість модулів, що можна охопити: 1-2 ( обов’язково один з модулей по цифровим навичкам, можливо додатково по 1 предмету).


2. Короткострокові навчальні сесії на вихідних (2-3 дні) на базі Міжнародної зеленої школи в Карпатах (с.Космач Косівського р-ну Івано-Франківської області). Організатори забезпечують: навчання, проживання, харчування, трансфер Коломия-Космач-Коломия. Кількість модулів, що можна охопити: 1-2 ( обов’язково один з модулей по цифровим навичкам, можливо додатково по 1 предмету).


3. Довгострокові навчальні сесії (5-7 днів) на базі Міжнародної зеленої школи в Києві. Організатори забезпечують: навчання, проживання,, екскурсійну програму, можливе харчування. Кількість модулів, що можна охопити: 2-4, за результатами навчання сертифікат на 24 - 40 годин ( обов’язково один з модулей по цифровим навичкам, освіта 21 століття, можливо додатково по 1-3 предмету).


4. Довгострокові навчальні сесії (5-10 днів) на базі Міжнародної зеленої школи в Карпатах (с.Космач Косівського р-ну Івано-Франківської області). Організатори забезпечують: навчання, проживання, харчування, трансфер Коломия-Космач-Коломия.



Кількість модулів, що можна охопити: 2-4, за результатами навчання сертифікат на 24 - 40 годин ( обов’язково один з модулей по цифровим навичкам, освіта 21 століття, можливо додатково по 1-3 предмету 1).

Сесії організовуються під запит: для Києва група від 10 чол, для Космача група від 15 чол. При організації сесії враховуються індивідуальні побажання групи: акцент на навчання або відпочинок, поглиблене вивчення модулів, що зацікавили групу тощо.


Вартість навчання: 1400 - 2400 грн. (короткотермінова сесія, 2-3 дні), кінцева вартість залежить від змістовного та екскурсійного наповнення сесії. Діє окрема система бонусів для груп, в яких навчаються у відкритому освітньому просторі вчителі та школярі/студенти.


ОСВІТНЯ ПРОГРАМА

підвищення кваліфікації вчителів

з переліком вибіркових модулів

від ГО “Фонд “Відкрита політика” та Міжнародної зеленої школи ім. Клима Чурюмова


ЗАГАЛЬНА ПРАВОВА ІНФОРМАЦІЯ


В 2019 році вступила в дію Постанова N800 КМ від 21 серпня 2019 “Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників” https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/800-2019-%D0%BF згідно якої послуги з навчання освітян можуть надавати і громадські організації. ГО “Фонд “Відкрита політика” пропонує навчання педагогічних і науково-педагогічних працівників на базі Міжнародної зеленої школи ім. Клима Чурюмова (далі - МЗШ).


Між Фондом “Відкрита політика” (ФВП) та Луганським обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти (ЛОІППО) діє договір N15 від 16.10.2018, згідно якого здійснюється ліцензоване підвищення кваліфікації вчителів, а також викладачів загальноосвітніх предметів професійно-технічних навчальних закладів в рамках програми Open GREEN STREAM. Верифіковані сертифікати видаються за підписом Директора ЛОІППО та ФВП.


НАВЧАЛЬНІ МОДУЛІ


Навчання в Міжнародній зеленій школі здійснюється відповідно до напрямків, зазначених в Постанові http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/TF028631.html та передбачає засвоєння наступних компетентностей: професійно-педагогічна компетентність, соціально-громадянська компетентність, загальнокультурна компетентність, мовно-комунікативна компетентність, психологічно-фасилітативна компетентність, підприємницька компетентність та інформаційно-цифрова компетентність. Також є модулі, які проводяться по окремим предметам під час однієї сесії для вчителів біології, хімії, природознавства або географії і природознавства.


  • 1. Let’s open GREEN STrEAM!

Цільова група: вчителі математики, фізики, хімії, інформатики, трудового навчання, образотворчого мистецтва, та інших предметів; вчителі вікової категорії 50+.

К-ть годин: 6/12/18/30

До навчання входять: лекції та практичні заняття в групах

- Авторські методики від Міжнародної зеленої школи

- Інтегроване STEM/STEAM навчання, як обов’язкова складова сучасної освітньої програми

- готові кейси по STEM/STEAM методикам для початкової школи (за програмою НУШ)

- STEM/STEAM методики для старшої, профільної школи

- хімія і соломоплетіння

- стереометрія і соломоплетіння

- математика і писанкарство

- фізика і тіньовий театр

- алгоритми і вишивання

- хімія і гончарство


  • 2. DigitalLab

Цільова група: вчителі початкових класів, викладачі загальноосвітніх предметів шкіл та професійно-технічних навчальних закладів. Окрема поглиблена програма для вчителів інформатики та цифрових технологій.

К-ть годин: 12/18/24

До навчання входять: лекції, практичні заняття в групах, проектна робота. Навчання здійснюється спільно з випускниками MASHAV (Ізраїль) та ЛОІППО.

- Що таке Cool Digital Learning?

- Сучасні інструменти для навчання: Zeetings, Padlet, KAHOOT

- смартфон - інструмент навчання. Додаток WhatsApp як інструмент навчання; інші додатки ( в т. ч. для вчителів англійської мови )

- секрети сучасної презентації

- Digital квест для освітян, студентів та старшокласників

- Google клас та ін. інструменти Google (додатки Google у професійній діяльності, у документообігу освітнього закладу, портфоліо педагога(спільно з ЛОІППО та Прикарпатським національним університетом ім. Василя Стефаника (далі - ПНУ)

- Digital простір: ризики і можливості для розвитку особистості

- Цифрова компетентність педагога (спільно з ПНУ) (QR –код та його використання в освітній діяльності. Методика дослідницького орієнтованого навчання з використанням ІКТ. FLIPGRID – платформа для відео-спілкування з учнями. KAHOOT, MENTIMETER – цифрові інструменти для формувального оцінювання досягнень учнів і зворотного зв’язку на заняттях)

- 5 кроків до медійної грамотності педагога (Критичне мислення як засіб протидії маніпуляцій та фейків. Техніки зворотнього зв’язку у процесі взаємодії викладача/вчителя і студента/учня. Освітній інструментарій медійно-інформаційної грамотності педагога. Використання форматів медіа в освітньому процесі початкової школи. Прийоми візуалізації та їх використання в освітньому медіапросторі (спільно з ПНУ)

- Використання форматів медіа в освітньому процесі початкової школи (спільно з ПНУ)

- Прийоми візуалізації та їх використання в освітньому медіапросторі (спільно з ПНУ)


  • 3. MediaLab

Цільова група: вчителі інформатики, образотворчого мистецтва, трудового навчання та інших предметів

К-ть годин: 6/12/18/30

До навчання входять лекції, практичні заняття в групах та проектна робота.

- Анімаційна медіа-студія в класі

- Як створити мультик чи фільм на смартфоні

- Блогерство та ютубінг

- Створення лендінгу (конструктори сайтів - Smore, Tilda)

- Як створити мотиваційний постер, урок в Canva

- Розвиток критичного цифрового навчання (як навчити виявляти фейки, ін): методики Німеччини ін. країн

- Медіа-клуб, дискусійний клуб з цікавими особистостями


  • 4. Soft skills

Цільова група: управлінці, керівники освітніх закладів, вчителів будь-яких предметів.

К-ть годин: 6/12/18

До навчання входять лекції, практичні заняття в групах, проектна робота

- SCRUM-менеджмент для вчителів, управлінців: як навчитись робити вдвічі більше за менший час

- Baby SCRUM для школярі

- Робота в команді

- Стратегічне мислення

- Секрети написання мотиваційного листа, резюме, есе ін


  • 5. Освітній блог

Цільова група: вчителі початкових класів, викладачі загальноосвітніх предметів шкіл та професійно-технічних навчальних закладів. Окрема поглиблена програма для вчителів інформатики та цифрових технологій.

К-ть годин: 6/12/30

До навчання входять: лекції, практичні заняття в групах, проектна робота

- Цифровий освітній простір. Традиційне викладання VS освітні блоги

- YouTube як інноваційна платформа для навчання

- Специфіка освітніх блогів

- Успішний і популярний блог: що потрібно для цього? Приклади успішних українських блогерів / влогерів, в т.ч. освітніх

- Науково-популярні блоги. Популярні YouTube канали, YouTube блогери з мейкерінга, науково-популярної тематики

- Digital вікторина на тему блогерства

- Створення власного блогу учасниками модулю: розробка концепції, дизайну блогу, накопичення контенту, створення пілотної версії та її презентація


  • 6. Кодування - кожному!

Цільова група: вчителі початкових класів, викладачі загальноосвітніх предметів шкіл та професійно-технічних навчальних закладів. Окрема поглиблена програма для вчителів інформатики та цифрових технологій.

К-ть годин: 6/12/30

До навчання входять: лекції та практичні заняття в групах

- Веселе кодування Makey Makey (методики США): для школярів та вчителів, які ніколи не програмували. Можливе технічне забезпечення платами Makey Makey (за умови передплати)

- Робототехніка для всіх: від чайника до просунутого юзера

- Гурток робототехніки без LEGO. Реальні кейси від Міжнародної зеленої школи

- Програмування і кодування для вчителів інформатики (окрема поглиблена програма)

- Методичні розробки для вчителів інформатики від авторів освітніх програм та підручників (Наталія Вовковинська, Дитяча інженерна академія, ін.)


  • 7. Освіта 21 століття

Цільова група: управлінці, керівники освітніх закладів, вчителів будь-яких предметів

К-ть годин: 6/12/18

До навчання входять лекції та практичні заняття в групах

- Особливості організації навчального простору

- Flexibility (гнучкість) у навчальному процесі: як виживати під час постійних змін

- Навчання освітян і школярів в одному просторі - чи це можливо?

- Хто такі стартапери та як їх виховувати в сучасному світі

- Геймінг в освітньому просторі: просто гра чи навчання через гру


  • 8. Емоційний інтелект

Цільова група: управлінці, керівники освітніх закладів, вчителів будь-яких предметів

К-ть годин: 6/12/18

До навчання входять лекції та практичні заняття в групах

- Що таке емоційний інтелект (EQ) та чому EQ не менш важливий, ніж IQ?

- Самосвідомість та самоконтроль: уміння розуміти власні емоції та керувати ними

- Соціальне розуміння та емпатія до емоцій інших. Як використати ці навички в житті і на роботі

- Оволодіння інструментами саморегуляції для покращення стану душі і тіла

- Методики розвитку емоційного інтелекту у школярів

- Ментальне здоров’я: про що не слід забувати


  • 9. Інклюзивна освіта

Цільова група: управлінці, керівники освітніх закладів, вчителі будь-яких предметів. Окремі програми для логопедів.

К-ть годин: 12/18/30

До навчання входять лекції, практичні заняття в групах, проектна робота

- Методики інклюзивної освіти: кращі вітчизняні практики

- Методики інклюзивної освіти: практики Ізраїля

- Методики інклюзивної освіти: практики США

- Використання методів арт-терапії та арт-педагогіки в рамках психолого-педагогічного супроводу інклюзивного навчання

- Тіньовий театр (методики арт-терапії МЗШ спільно з ПНУ)

- Робота з обдарованими дітьми


  • 10. Фандрейзинг, управління проектами

Цільова група: управлінці, керівники освітніх закладів, вчителі будь-яких предметів

К-ть годин: 12/18/30

До навчання входять лекції, практичні заняття в групах, проектна робота

- Розгляд успішних кейсів проектних заявок від Фонду “Відкрита політика”

- Розбір факапів на прикладах реальних проектних заявок: чого не слід робити?

- Секрети успішного пошуку донорів від Фонду “Відкрита політика”

- Практичні заняття з заповнення та подання проектних заявок для донорів

- Фонди ЄС. Програми та ініціативи

- Програми та фінансові інструменти, орієнтовані на Україну в фондах ЄС 2020

- Методологія опрацювання проектних заявок. Ідентифікація проблеми та цільової групи

- Формулювання цілей проекту, планування, бюджетування

- Правові та юридичні аспекти проектної роботи з іноземними фондами

- Звітність та контроль якості виконання проекту


  • 11. Математика

Цільова група: вчителі математики, інформатики а також інших предметів

К-ть годин: 6/12/18/30

До навчання входять лекції та практичні заняття в групах

- Вступ. Як математика пов’язана із реальним життям та іншими навчальними предметами?

- Математика і критичне мислення

- Математика і мистецтво

- Математика і GREEN STrEAM

- Математика і українська вишивка

- Геометрія соломоплетіння

- Діаграми Вороного в науці та мистецтві

- Математика і соломоплетіння

- Математичні фокуси


  • 12. Хімія, астрономія, фізика, біологія

Цільова група: вчителі хімії, фізики, біології, географії

К-ть годин: 6/12/18/30

До навчання входять лекції та практичні заняття в групах, відвідування тематичних локацій (лабораторій, музеїв, обсерваторії, метеорологічної станції та ін.)

- Успішні кейси науково-природничих ліцеїв України

- Астрономія, фізика з провідними вченими, вчителями, членами журі республіканських олімпіад

- Заняття в обсерваторії

- Заняття в музеї палеонтології

- Семінар в Ботанічному саду

- Практичні заняття в лабораторіях університетів

Авторські методики викладання хімії Ольги БЕРЕЗАН:

- викладання хімії, секрети педагогічної майстерності

- розв’язання задач з хімії

- методики розв’язання нестандартних задач


Увага! За новими нормами вимагається обов’язково мати певну кількість годин з цифрових навичок кожному педагогу незалежно від предмету, який він викладає.


Враження освітян: http://openpolicy.org.ua/igs/news/353/



ВИКЛАДАЧІ


Тренінги для освітян проводяться спільно з вченими, митцями, а також викладачами з фізико-математичних, природничих ліцеїв, Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. Запрошуються також викладачі університетів (Київського національного університету ім. Тараса Шевченка, Прикарпатського національного університету ім. Василя Стефаника ін.), Чернівецького національного університету ім. Юрія Федьковича, які мають міжнародні сертифікати та працівники Методкабінетів. Окремі модулі проводять тренери Фонду “Відкрита політика”, які пройшли навчання та мають міжнародні сертифікати (в т. ч. MASHAV, Ізраїль), а також вчені Національної академії наук, автори підручників:


Жданова Ірина, виконавчий директор ГО "Фонд "Відкрита політика", засновниця Міжнародної зеленої школи, тренер з STEAM & DIGITAL методик ( MASHAV, Ізраїль; Німеччина), канд. іст. наук.


Єгорченко Ірина, старший науковий співробітник Інститут математики національної академії наук України, канд. фіз.-мат. наук, керівник секції “Математика” Міжнародної зеленої школи;


Андрієвська Віра, професор кафедри інформатики Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди, док.пед.наук, тренер з STEAM методик (MASHAV, Ізраїль) та НУШ;


Вовковинська Наталія, викладач інформатики та робототехніки Дитячої інженерної академії (м. Київ). Автор 8 посібників з інформаційних технологій, автор програм з робототехніки для 5-9 класів. Автор програми "Фізика для допитливих". Співпрацює з Всеукраїнським журналом “Комп’ютер в школі та сім’ї”;


Березан Ольга, викладач хімії у Нововолинському ліцеї-інтернаті, спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист, Заслужений вчитель України, кандидат педагогічних наук (2006 р.), автор підручників;


Будник Ольга, директор Центру інноваційних освітніх технологій, доктор педагогічних наук, професор кафедри педагогіки початкової освіти ПНУ, тренер Нової української школи, фахівець з педагогічної інноватики та електронного навчання


Близнюк Тетяна, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри педагогіки початкової освіти фахівець з використання освітніх інновацій у навчанні англомовних дисциплін ПНУ;


Червінська Інна, PhD, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки початкової освіти ПНУ, завідувач творчої навчально-наукової лабораторії «Гірська школа Українських Карпат», сертифікований тренер з технопедагогіки (Ізраїль), фахівець з медіаосвіти та медіадидактики, амбасадор медіаграмотності (Україна)


викладачі ЛОІППО


інші


Можливі екскурсії:

– Обсерваторія Київського університету ім. Тараса Шевченка, планетарій з навчальним модулем з фізики, астрономії;

– Ботанічний сад, Музей палеонтології, зоології з навчальним модулем з біології, екології;

– Софію Київська: екскурсія в Софію Київську та пізнавальні квести для школярів та вчителів, навчальний модуль з історії, мистецтва;

– Музей науки, Музей води з навчальними модулями з природничих наук

– Театр;

– Костюмовані тематичні екскурсії по Києву;

– Майстер-клас з традиційних українських танців;

– багато інших.


Обов’язковими в програмі є зеленошкільска духмяна кава, космічне какао, традиційні танці, етно-майстерні, тепла атмосфера, простір для мрій.

Увага! Програма може бути змінена та адаптована з урахуванням потреб та особливостей конкретного регіону/міста/району/місцевої громади.


Є також окремі пропозиції для ОТГ.

Як відбувається навчання освітян та школярів студентів в МЗШ? Ролик 2 хв https://youtu.be/HUohZbPg6m8


1. Згідно Постанови N 800 КМУ, “Загальний обсяг підвищення кваліфікації педагогічного або науково-педагогічного працівника закладу загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої освіти не може бути менше ніж 150 годин на п’ять років.

Загальний обсяг підвищення кваліфікації педагогічного працівника дошкільного, позашкільного закладу освіти встановлюється його засновником (або уповноваженим ним органом), але не може бути менше ніж 120 годин на п’ять років.

Керівник, заступники керівника, керівник філії, відділення, циклової, методичної комісії закладу дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої освіти, які вперше призначені на відповідну посаду, проходять підвищення кваліфікації відповідно до займаної посади протягом двох перших років роботи”. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/800-2019-%D0%BF


Повернутися назад