Новини
Гаряча лінія Фонду «Відкрита політика»: результати роботи у цифрах
30/09/2019 14:48Гаряча лінія з питань освіти для мешканців NGCA [1], CL [2], анексованого Криму працювала у Фонді «Відкрита політика» з 2016 по 30 серпня 2019 за підтримки ЮНІСЕФ та USAID. На період вступної кампанії спільно з Міністерством освіти і науки України.
За роки роботи прийнято понад 41,000 дзвінків (з них понад 6,000 – з NGCA, CL, понад 1,500 - з Криму). Кількість дзвінків щороку зростала.
У 2019 за період вступної кампанії прийнято втричі більше дзвінків з NGCA, CL, ніж у 2018.
З 1 березня 2019 запрацювали регіональні гарячі лінії при обласних департаментах освіти у Сєвєродонецьку та Краматорську (працюють і зараз). Вони приймають лише 10-15% від загальної кількості звернень.
Основні питання жителів NGCA, CL на гарячу лінію 2017-2019 [3]: ГРАФІК
55% - питання щодо спрощеної процедури вступу (через Освітні Центри «Донбас-Україна»);
27% - дистанційна освіта/екстернат;
10% - інші питання [4] (наприклад, пільги при вступі для ВПО);
8% - відновлення дипломів та атестатів (отримання дублікатів документів про освіту).
Найбільш динамічно зростає питома вага звернень з питань спрощеної процедури вступу та дистанційної освіти.
Більше інформації на сайті «Доступна освіта»: https://dostupnaosvita.com.ua/
2019 рік (2,424 дзвінків з NGCA, CL)
70% - питання щодо спрощеної процедури вступу (через Освітні Центри «Донбас-Україна»);
13% - дистанційна освіта/екстернат [5];
10% - інші питання (наприклад, пільги при вступі для ВПО);
7 % - відновлення дипломів та атестатів (отримання дублікатів документів про освіту).
2018 рік (1,417 дзвінків з NGCA, CL)
65% - питання щодо спрощеної процедури вступу (через Освітні Центри «Донбас-Україна»);
20% - дистанційна освіта/екстернат (більшість дзвінків у вересні та жовтні);
8% - відновлення документів про освіту/дублікати;
7% - інші питання.
2017 рік (1,377 дзвінків з NGCA, CL)
40% - питання щодо спрощеної процедури вступу (через Освітні Центри «Донбас-Україна»);
30 % - дистанційна освіта/екстернат [6];
20% - інші питання;
10% - відновлення документів про освіту/дублікати.
_______________________________
[1] NGCA - non-government controlled areas
[2] CL – contact line
[3] У 2016 в електронному реєстрі дзвінків не фіксувалась тематика питань. Тому статистика лише з 1 січня 2017 по 30 серпня 2019
[4] Під іншими питаннями маються на увазі питання наступного характеру: пільги при вступі для ВПО; питання щодо отримання соціальних стипендій студентами-ВПО; питання щодо можливості переведення до закладу вищої освіти на підконтрольних територіях; (для хлопців) питання щодо приписних.
[5] Цифру по дистанційній освіті та екстернату за поточний рік не можна вважати об’єктивною, оскільки у попередніх роках велика частина дзвінків припадала на початок навчального року (вересень-жовтень), а у 2019 році якраз з 2 вересня (30 серпня) гаряча лінія припинила свою роботу.
[6] У 2017 році найбільша кількість таких звернень обумовлена широкою інформаційною кампанією на підтримку дистанційної освіти (ролики на ТБ, на екранах у вагонах потягів Інтерсіті; друкована продукція була розміщена на КПВВ, потягах, муніципальному транспорті, навчальних закладах,ін.). У 2018-2019 рр. такої інформкампанії не було взагалі.